សេដ្ឋកិច្ច

សហគ្រិនវ័យក្មេង រកឃើញក្ដីស្រមៃក្នុងវិបត្តិកូវីដ ជោគជ័យនឹងការច្នៃទៀនក្រអូបលក់ល្បីទាំងនៅសហគមន៍ខ្មែរ និងបរទេស

November 10, 2024
August Stella
Heading
Option 1

ជា​សហគ្រិន​អាយុ ២៤ ឆ្នាំ សុខសាន្ត រ៉ូហ្សា ​បានចាប់ផ្តើម​ដំណើរ​ធ្វើ​ទៀន​ក្រអូប​​ក្នុងអំឡុងពេលវិបត្តិ​កូវីដសកលជាវេលា​ដ៏លំបាក​បំផុត ទាំងមិននឹកស្មានថា​នាងអាចឈរជើង​រីកចម្រើន​ដូចសព្វថ្ងៃ។

កញ្ញា​បាន​​​រំឭកប្រាប់ SR News ​ថា​៖ «​ចាប់ពី​ខែសីហាឆ្នាំ​២០២០​ មក​នៅពេលដែល​ជំងឺ​រាតត្បាត​រាតត្បាត​ខ្លាំង​ខ្ញុំ​បាន​ឃ្លាតចាកពី​​សាលានិង​ត្រូវ​ព្យួរការងារដូច្នេះ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ផ្លាស់​ទៅ​ស្រុកកំណើត​នៅ​ខេត្តសៀមរាប​វិញ​»​។

ពេលនោះ​ហើយ​ដែល ​រ៉ូហ្សា បាន​រកឃើញនូវ​​ចំណង់​ចំណូលចិត្ត​របស់​នាង​ចំពោះការធ្វើ​​ទៀន​ក្រអូប​។ទោះបីជា​មានការ​បរាជ័យ​ជាច្រើន​ដង​ក៏ដោយ ក៏​ការចង់​ដឹង​ចង់ឃើញ​របស់ រ៉ូហ្សា បាន​​នាំឱ្យ​នាងមិន​រាថយ​នឹង​ការ​ពិសោធន៍ធ្វើទៀន​ក្រអូប​រហូត​ទាល់តែជោគជ័យ។

កញ្ញា រ៉ូហ្សា បាន​​ឱ្យដឹងទៀតថា៖ «​បន្ទាប់ពី​បរាជ័យ​រាប់មិនអស់និង​ខ្វះ​ធនធានទៀត​ផង​នោះ​ ខ្ញុំ​ស្ទើរតែ​បោះបង់​វា​ចោល​។ ទោះយ៉ាងណា​ក៏ដោយ ដោយសារ​តែ​​ការអត់ធ្មត់និង​ចំណង់​ចំណូលចិត្តរបស់ខ្ញុំ​ ទីបំផុត​ខ្ញុំ​បាន​បង្កើត​ទៀន​ដំបូង​របស់ខ្ញុំ​។ តាមដែលខ្ញុំចាំវា​ជាទៀន​ក្រអូប​ក្លិប​ផ្កា​ឡា​វេន​ឌឺ​។ខ្ញុំ​បាន​ជូន​វា​ទៅ​ម៉ាក់​របស់ខ្ញុំ​ក្នុងនាម​ជា​អ្នក​ទទួល​បានស្នាដៃដំបូង​របស់ខ្ញុំ»។

​Magik Glow (ម៉ាជីកហ្គូ) បាន​រីកចម្រើន​ពី​ហាង​អន​ឡាញ​ រហូតដល់​ការបើក​ហាង​ដំបូង​របស់ខ្លួន​នៅ​តំបន់​ទួល​ទំពូងរាជធានី​ភ្នំពេញ​។

កញ្ញា រ៉ូហ្សា ចែករំលែក​ថា៖ «​ហាង​អន​ឡាញ​របស់​យើង​បាន​រីកដុះដាល​នៅ​ទូទាំងប្រទេស​កម្ពុជាបន្ទាប់​មក​អាជីវកម្ម​យើង​​ក៏​ឆ្ពោះទៅមុខ​យ៉ាង​ឆាប់រ​ហ័ស ដែកអាច​​​ឱ្យ​យើង​បើកហាង​នៅ​​​ពីរ​ឆ្នាំ​ក្រោយមក។វាគឺ​ជារឿង​មួយ​ដ៏​​គួរឱ្យ​រំភើប​បំផុត​ វា​ដូចជា​ការ​រស់នៅ​ក្នុង​សុបិន»។

ផ្ដើមចេញពីអាជីវកម្មតូចតាច​ក្នុង​បន្ទប់​ដ៏ចង្អៀត ឥឡូវនេះ រ៉ូហ្សា មាន​បុគ្គលិក​​​បីក្រុម​​ដែល​ធ្វើ​ការងារ​ក្នុងហាង​ដ៏​កក់ក្ដៅ​ព្រោះនាង​​សង្កត់ធ្ងន់ថា Magik Glow គឺ​លើសពី​អាជីវកម្មទូទៅ​។

កញ្ញា រ៉ូហ្សា បាន​និយាយ​ថា៖ «​យើង​មិន​ត្រឹមតែ​ជា​អាជីវកម្ម​ទៀន​ប៉ុណ្ណោះ​ទេយើង​ជា​សហគមន៍​នៃ​អ្នក​ស្រឡាញ់​ទៀន​មក​ចែករំលែក​ចំណង់​ចំណូលចិត្ត​សម្រាប់​និរន្តរភាពការ​សម្រាក និងភាព​​វិជ្ជមាន​។ យើង​ជឿថា ​ក្លិនក្រអូប​អាច​ផ្ដល់ថាមពល​និង​ធ្វើ​ឱ្យ​ខួរក្បាល​អារម្មណ៍យើងល្ហែល្ហើយ ហើយ​នេះ​ជា​​​មូលហេតុ​ដែល​យើង​ប្រើប្រាស់​វត្ថុធាតុ​ដើម​ផ្ដោតលើ​​គុណភាព​ទាំងស្រុង​។ក្រមួន​សណ្តែកសៀង និង​ប្រេង​សំខាន់ៗ​ត្រូវបាន​ប្រើ​ដើម្បី​បង្កើត​ក្លិនក្រអូបស្លឹកគ្រៃ និង​ផ្កាម្លិះ គឺជា​ប្រភព និង​ជម្រើស​ក្លិន​ដ៏ពេញនិយមបំផុត»​។​

ទៀនក្រអូប​មានតម្លៃ ១៤​ដុល្លារ សម្រាប់​កែវស្ដង់ដារ និង​កែវ​ខ្នាតតូច ទម្ងន់៣៥ក្រាម តម្លៃ ៤,៥​ដុល្លារ។

Magik Glow ក៏​ផ្តល់ជូន​នូវ​សិក្ខាសាលា​ធ្វើ​ទៀន​ផងដែរដែលវា​​បាន​ក្លាយជា​ព្រឹត្តិការណ៍​ដ៏​ពេញនិយម​នៅក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ មិនថា​ចំពោះ​ជនជាតិ​ខ្មែរនិង​បរទេស​។

កញ្ញា រ៉ូហ្សា ​បាន​​ពន្យល់ថា៖ «នៅ​ថ្នាក់​បង្រៀនធ្វើ​​ទៀនអ្នកចូលរួម​នឹង​រៀន​អំពី​ជំហាន​នៃ​ដំណើរការ​ពី​ការផលិត​​រហូត​ដល់​ការប្រើប្រាស់​»​។

​​​ជាមួយ​នឹង​ការទទួលស្គាល់​ក្នុងសហគមន៍​អ្នក​ស្រឡាញ់ចូលចិត្ត​ប្រើទៀន​ក្រអូបរ៉ូហ្សា​ មាន​សុទិដ្ឋិនិយម​អំពី​អនាគត​​នៃអាជីវកម្ម​នេះ។ ​កញ្ញា​បាន​សិក្សា​លើ​ផែនការ​អនាគត​សម្រាប់Magik Glow ដោយ​សង្ឃឹមថា ​នឹងមាន​ហាង​ធំ​ និង​សាខា​ជាច្រើន​នៅ​ជុំវិញ​ទីក្រុង​សម្រាប់​ជំហាន​ទី​ពីរ​។

លើសពី​ទៀន​ក្រអូប កញ្ញា រ៉ូហ្សា បានឱ្យដឹង​ផង​ដែរថា៖«ខណៈដែល​ឥឡូវនេះ​យើង​គ្រាន់តែ​ជា​ហាង​ដែល​ផ្តោតលើ​ទៀន​មួយមុខ​នោះ​យើង​គ្រោង​នឹង​ពង្រីក​ទៅ​ហាង​លក់​ក្លិន ​ដែល​ផ្ដោតលើ​ការព្យាបាលដោយ​​ក្លិនក្រអូប​គ្រប់​ប្រភេទហើយ​​យើង​ទន្ទឹងរង់ចាំនឹង​​ធ្វើឱ្យគម្រោង​នេះ​លេចរូបរាង​នៅ​ក្នុង​​ឆ្នាំ ២០២៥»​៕

អត្ថបទពេញនិយម

កោះរាជបុត្រ៖ កោះថ្មធម្មជាតិដ៏ត្រកាល អន្ទងចិត្តអ្នកទេសចរទស្សនាមិនជិនណាយ

អតីតកំពូលតារាចម្រៀង K-Pop ដែលល្បីដូច IU សម័យថ្មីនេះ ប្រែក្លាយជាដូនជី ក្រោយបាត់ខ្លួន

ខេត្តពោធិ៍សាត់ មានរោងចក្រដំឡើងរថយន្តអគ្គិសនីដឹកទំនិញដំបូងគេនៅកម្ពុជា

កសិករនៅបាត់ដំបង ចែករំលែកបទពិសោធន៍ចិញ្ចឹមជ្រូកកណ្ដុរ មិនត្រឹមតែងាយស្រួល ថែមទាំងមានទីផ្សារល្អ

អ្នកស្រី មាន សុខឡេង ប្ដេជ្ញាចិត្តបំបៅកូនដោយទឹកដោះ